Framtidens systerskap

13 juni är det dags för terminsavslutning för Systerskap & Religionsmöte i Stockholm. Observera att träffen enbart är till för kvinnor. Vi hoppas på fint väder så att vi kan avsluta med traditionsenlig picknick! Vi ses utanför lokalen där vi brukar hålla till och går tillsammans till en närbelägen park. Vid regn blir det inomhus.

Planeringsgruppen kommer att dela tankar inför hösten och hoppas att fler har idéer att dela med sig av. Men det är helt okej att bara komma och ta del av gemenskapen så klart!

Var extra noga med att anmäla dig, om du kommer, eftersom det blir färdigbredda mackor den här gången.

FIKA: Vi bjuder på kaffe/te och veganska/vegetariska smörgåsar.

TID: Tisdag 13 juni, 18.00 - 20.00.

PLATS: Centrum för religionsdialogs lokaler som ligger i markplan på Kammakargatan 13, i hörnet av Adolf Fredriks kyrkogård. Närmsta tunnelbanestation är Rådmansgatan. Vi sätter upp en skylt på dörren innan träffarna så att alla hittar.

KONTAKTPERSON:
Är du nyfiken och vill veta mer? hör gärna av dig! Elisabet Ravelojaona, studentpastor